Alla inlägg under november 2008

Av Jenny - 30 november 2008 12:37

Heej nu ska jag snart åka till Såstaholm med klassen. Vi ska sjunga på ett julbord med våran musiklärare/mentor. För en stund sedan kom jag hem från en match. Det vr seriefinal och vi vann med 9-0. Jag stod målvakt och fick bara röra bollen tre gånger. Jag frös ihjäl.


Jag hinner inte blogga nu fortsätter när jag kommer hem.


HA DET GÖTT // JENNY

Av Jenny - 26 november 2008 12:14

Heej, det var ett tag sedan jag bloggade jag vet men det har varit fett trögt på blogggratis för mig. Men nu bloggar jag. Jag har såå ont i halsen det känns nästan som om den har svullnat upp! Jag har fett mycket läxor till imorron! Jag har ett astronomioprov, engalska uppgifter, spanskaglosor och en text om USA. Jag fattar knappt att jag ens orkar. Jag har hittat en bra sida som man kan göra om bilder på och fixa album som andra kan se. Jag har ett fint exempel. :P


Av Jenny - 21 november 2008 22:38

Det var ett så orättvist räsultat i IDOL ikväll!! Alice förlåt men hon var inte så bra idag så Anna var inte värd att åka och Ingen av varkenb Johan eller Anna borde ha hängt löst. Det skulle Robin göra. Jag har ett stort problen. Jag har läst ut tredje boken nu och nästa kommer inte på svenska fören i typ MARS :( Och jag får inte se twilightfilmen jag kommer inte att överleva!!


Hittade en bild idag. Jag undrar om de hade kallt under inspelningen det värkar som om det renfnade hela tiden.


 Robert Pattinson and Kristen Stewart (vertical) in the rain.





Av Jenny - 19 november 2008 07:06

Hej jag håller nog på att bli jätteförkyld så jag ska inte vara med på fotbollen idag. Man dansen tänker jag gå på ändå. Idag kommer en tjej från musikalgruppen på kulturskolan för att lära oss en high school musical koregrafi. Vi ska få vara bakgrundsdansare till musikalgruppen vilket betyder två dansnummer på samma uppvisning. Idag fyller lyckosten/min kusin 15 år. Hon får se twilight :(.


Jag har hittat en jättefin bilt på en shetland sheepdog som jag vill ha när jag köper egen hund.


HA DET GÖTT // JENNY

Av Jenny - 17 november 2008 07:26

Jag är så arg och sur så ni vet inte. Twilight är barnförbjuden. Jag fattar inte att det kan sätta en film baserad på en ungdomsroman barnförbjuden. Min kusin kanman kalla lyckosten hon fyller 15 två dagar innan premiären. Men det var lyckosten som tippsade mig om böckerna och det ångrar jag inte. Jag läste halva tredje boken igår. Men I'm in lööve <3 Edward Cullen <3 det är ett under att jag överlever utan att se filmen ;P


HA DET GÖTT // JENNY

Av Jenny - 13 november 2008 07:02

 Heej igår var jag mede klassen och såg på nya bondfilmen och jag kan bara säga att det var en riktig skitfilm!! Men rästen av kvällen var iallafall rolig. Vi åt gott och jag åt kebab men Sanna och vi delade på enn talrik pommes. Twilight har premiar nästa fredag och då ska nog jag gå ochg se den med några kompisar. Anna, Sanna, Jossan och ´Johanna L och Ellinor kanske om hon vill.


Jag har hittat en till tyrailer till en bra film som hetr Bläckhjärta som jag också läst boken om. I Twilight så var jag nöjd med typ alla rollerna men i Bläckhjärta ingen!! Men kolla ändå:


Av Jenny - 12 november 2008 10:26

Heej nu har jag kommit på hur man kan lägga in youtubeklipp bättre. Kolla och komentera Twilight!! Jag har totalt blivit besatt av den filmen jag kollar på trailern hela tiden och har bilder i hela datorn. Det finns ett annat bättre ställe att kolla trailer också kolla på http://www.sf.se/filmer/film?filmid=77079780.


HA DET GÖTT // JENNY

Av Jenny - 11 november 2008 15:05

Heej nu sitter jag hemma och bloggar och äter mellis. Jag ska på volleyboll snart. Idag har varit en helt vanlig dag, på idrotten spelade vi innebandy och lagen var väl inte helt jämna ;P.


Jag har en film till som jag vill att ni ska komentera http://www.youtube.com/watch?v=VGmRu6FY9pU jag har läst boken och den är jättebra så hur tror ni att filmen är?


HA DET GÖTT // JENY

Presentation

Omröstning

Bara en liten omröstining; ska jag byta design??
 JA, du har haft denna så länge!
 Nja, jag vet inte...
 NEJ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards