Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Nu Bloggar Jag Igen!

Av Jenny - 9 januari 2009 10:20

Anledningen till att jag inte bloggade igår-jag visste inte vad jag skulle skriva. Jag var så lycklig igår så att det inte var sant. Taylor Lautner, Jacob Black-nu kan vi jubla!


Taylor hade verkligen bevisat för Chris att han verkligen var rätt för rollen! Nu får vi förhoppningsvis se honnom i alla filmerna!


Dra åt skogen, Michael Copon-kan nog de flästa hålla med om!





 
 
Christina

Christina

9 januari 2009 14:56

Michael Copon hör inte hemma i New Moon så jaaaay:D!

http://twilightsaga.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 14 januari 2009 11:11

Hej alla!! Nu har jag bytt blogg, Igen! haha. Men nu har jag gjort en egen fin design som jag gärna vill veta vad ni tycker om och jag hoppas att ni läser min nya blogg me. www.tsivqdnil.blogg.se   Bye <33 ...

Av Jenny - 12 januari 2009 17:28

Hej alla! Jag vat inte riktigt vad jag ska skriva idag... Men vad sägs som...   Vilka (dem jag vet) i Twilight casten har läst böckerna? Den ända som faktiskt har läst alla fyra böckerna är Ashley Greene Robert började läsa Twilight men när Edward be...

Av Jenny - 11 januari 2009 15:44

Moviezine har en omröstning om årets film. Twilight är nomenerad i två kategorier. Årets Genombrott; Robert PattinsonÅrets drama; Twilight  Ni kan eller ni "ska" rösta här; http://www.moviezine.se/arets_filmer Tack för hjälpen <33     ...

Av Jenny - 11 januari 2009 15:38

Nu är jag hemma igen efter en lång dag i sporthallen! Vi spelade jämnt i finalen men det slutade med förlust. Nu har jag jäkligt ont i mina fötter men är ändå nöjd med det vi gjorde. Med tanke på att vi bara mötte äldre i svår grupp.   Jag saknar era...

Av Jenny - 10 januari 2009 18:01

Imorgon så är det SVC (Stockholm Volley Cup) i Sollentuna och jag ska samlas 07.30... Upp tidigt medans andra får sova! Men ni får önska mig lycka till och hålla tummarna.   Mina åsikter om tre punkter i Twilightserien. Christina skrev om det hät på ...

Presentation

Omröstning

Bara en liten omröstining; ska jag byta design??
 JA, du har haft denna så länge!
 Nja, jag vet inte...
 NEJ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards