Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Jenny - 12 januari 2009 17:28

Hej alla! Jag vat inte riktigt vad jag ska skriva idag... Men vad sägs som...


Vilka (dem jag vet) i Twilight casten har läst böckerna?

  • Den ända som faktiskt har läst alla fyra böckerna är Ashley Greene
  • Robert började läsa Twilight men när Edward beskrevs att likna en underklädesmodel så lade han ifrån sig boken. Han kunde väl inte se sig själv som det (även om många andra säkert skulle det... :P)
  • Kristen Stewart har läst första boken.
  • Sen tror, eller det verkar iallafall som det, att Petar absolut har läst iallafall Twilight. Han verkar vara så inne i hela historien, han kan allt om familjen Cullen.

Jag själv har (såklart) läst alla fyra böckerna. Imoron kanske Twilight eftermiddag. Jag slutar klockan ett och ska nog hem med några kompisar och se på Twilight. (Femte gången nu)


Och nu tror jag att det är sissta gången jag ber er, var är mina komemntarer, det känns som om ingen annan än Christina läser! Men jag hoppas verkligen att det finns fler där ute! Okej I Love You all <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bara en liten omröstining; ska jag byta design??
 JA, du har haft denna så länge!
 Nja, jag vet inte...
 NEJ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards